Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@swiatbizuterii.com.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
- numer zamówienia
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zwrotu towarów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Do zwrotów proszę o dołączenie wydrukowanego formularza.